Firma Autotron se zabývá klasickým autoservisem, autodiagnostikou a autoelektrikou. Firma vznikla především za účelem provádět kvalifikovné služby v oblasti autodiagnostiky v kontrastu neprofesionálních služeb mnoha značkových servisů, kde jsou známy mnohé případy neodbornosti personálu, neznalosti základních moderních principů řízení motoru a zároveň nekonečné vyměňování náhradních dílů. Využívame získané znalosti a dovednosti z absolvování několikaletého studia a zároveň efektivně zúročujeme poznatky z vlastní praxe. Dále náš personál absolvoval několikaměsíční autodiagnostické školení portálu FCD, kde po dokončení jsme získali jako firma uznávaný certifikát FCD autodiagnostiky. Vlastníme kvalitní měřící přístroje jak na paralelní a sériovou diagnostiku. Dále jsme rozšířili služby o klasické mechanické práce. Neusínáme na vařínech a snažíme se jít z dobou díky dalšímu vzdělávání s firmou IHR(FCD portál) jako je například školení com.railů, CAN-BUS sběrnic atd. Naši mechanici navštevují pravidelná školení od partnerské firmy ELIT se zaměřením na turbodmychadla, spojky, spojky DSG brzdy ATE, atd. Na základě této skutečnosti splňujeme přísnou normu kvality v oblasti autoservisu konceptu ELIT Partner!
V oboru AUTODIAGNOSTIKY A AUTOSERVISU se specializujeme na vozy koncernu BMW a MB,VW (Audi, Seat, Škoda a Volskwagen), Renault, Peugeot, Ford,asijské vozy atd. s plnou podporou diagnostické techniky, tj. dokážeme diagnostikovat kompletní vůz, např.motor, komfortní jednotky, klimatizaci, ABS, ESP systémy, atd. sérivou diagnostikou Bosch KTS,Launch,Hella Gutmann,Fi-com, Multidiag Access,VCDS,Carman Wi,atd.. Bohužel, sériová diagnostika není "všemocná", proto je někdy nutné přistoupit k tzv. paralelní diagnostice a vadný člen, či snímač otestovat osciloskopem. Z toho vyplývá,že před výměnou dílu (pokud to není na 100% zřejmé z VCDS) otestujeme vadný komponent osciloskopem, aby náš úsudek byl 100%.
Jsme vybaveni špičkovým nástrojem Autoscope s 8 kanály, kdy jsme schopni odhalit jakékoliv sporadické závady! Dále vlastníme příslušenství nezbytné k "profesionální" paralelní diagnostice, tj. prodouvé kleště pro průběh malých proudů, proudové kleště pro efektivní zjištění relativní komprese válců, snímače sekundárního napětí na svíčce, měřící hroty,tlakové sondy, atd.
Jsme schopni vadný díl obstarat, vyměnit a opravit. Mechanické závady diagnostikujeme a opravujeme rovněž. Tím pokrýváme kompletní servis o Váš vůz.
Základní ceník
Cena základního připojení Bosch KTS aj., tj. vyčtení a vymazání závad, základní kontrola systému,jízdní zkouška: 300,-
390,-/hod.
Paralelní diagnostika (osciloskop, multimetr, atd.) :Ostatní elektrotechnické práce: 390,- /hod.
Mechanické práce: 350,- /hod.
Ceny testů a diagnostiky jednotlivých komponent jsou zavislé na složitosti systému řízení motoru a odvijejí se od hodinové sazby.
Uvedené ceny jsou bez DPH.